Спецыяльнасць маркетынг
Маркетынг даўно выйшаў за рамкі бізнес-інструмента, пракраўшыся ў некамерцыйныя сферы дзейнасці і нават пытанні асабістага пазіцыянавання. Спецыяльнасць маркетынг карыстаецца велізарнай папулярнасцю сярод абітурыентаў ва ўсім свеце.
Кампанія Global Freelance цесна супрацоўнічае са спецыялістамі па вывучэнні рынку з усёй Беларусі: студэнтамі, аспірантамі і выкладчыкамі кафедраў маркетынгу, незалежнымі кансультантамі, практыкуючымі маркетолагамі. Запрашаем і вас далучыцца да нашай каманды! Нашым супрацоўнікам-фрылансерам мы заўсёды рады прапанаваць вялікі выбар заданняў па прадметах:
Папулярныя напрамкі маркетынгу
- Брэнд
- Дірект-маркетынг
- Інтэрнэт-маркетынг
- Даследаванне рынку
- Кропельный маркетынг
- Маркетынг лаяльнасці
- Маркетынгавая стратэгія
- Паблісіці
- Партызанскі маркетынг
- Падарункавы маркетынг
- Продакт-плейсмент
- Рэклама
- Рынкавае дамінаванне
- Сегментацыя рынка
- SEO-прасоўванне
- Попыт
- Стымуляванне збыту
- Кіраванне брэндам
- Лічбавы маркетынг
- Экаунт-маркецінг
- іншыя кірункі
Праца з намі дае вам максімальную свабоду і самастойнасць. Толькі вы выбіраеце тэматыку заданняў, аб'ём час на іх выкананне, а таксама грашовае ўзнагароджанне. Бо ўсе нашыя супрацоўнікі - фрылансеры, і, стаўшы адным з іх, вы зможаце пабудаваць сваю працу так, як лічыце патрэбным.
Прыклады заданняў па маркетынгу
Такая праца не толькі прыбытковая і камфортная, яна вельмі цікавая! У нашай пастаянна абнаўнаўляемай базе прадстаўлены унікальныя заданні па маркетынгу на англійскай мове, якія вы не знойдзеце ні ў адным айчынным падручніку. Да самых папулярных адносяцца:
- Сітуацыйны аналіз (SWOT, PESTEL і іншыя аналізы пэўнага прадпрыемства ў канкрэтны перыяд яго развіцця; параўнальнае даследаванне двух і больш прадпрыемстваў; вызначэнне і аргументаванасць падыходных відаў маркетынгу і мерапрыемстваў згодна з умовамі сітуацыі);
- Даследаванне рынку (пераўтварэнне зыходных дадзеных аб рынку, статыстычны аналіз, у якім разлічваюцца сярэднія велічыні, частоты, каэфіцыенты рэгрэсіі і карэляцыі, ажыццяўляецца аналіз трэндаў і г.д.; аналіз канкурэнтаздольнасці тавару / кампаніі; складанне справаздачы і / або прэзентацыя па праведзеным маркетынгавага аналізу рынка).
- Рэкламны маркетынг (аналіз рэкламнага паведамлення і яго аўдыторыі; пошук найбольш эфектыўных шляхоў для прасоўвання пэўнага тавару; стварэнне сцэнарыя або схемы рэкламы).
Перш чым прыступіць да выканання заданняў - зарэгіструйцеся і прайдзіце невялікі тэст на англійскай мове (прыклад тэсту). Нам патрэбныя сапраўдныя прафесіяналы маркетынгу. Мы будзем шчыра рады бачыць вас сярод нас!