Спецыяльнасць маркетынг

Маркетынг даўно выйшаў за рамкі бізнес-інструмента, пракраўшыся ў некамерцыйныя сферы дзейнасці і нават пытанні асабістага пазіцыянавання. Спецыяльнасць маркетынг карыстаецца велізарнай папулярнасцю сярод абітурыентаў ва ўсім свеце.

Кампанія Global Freelance цесна супрацоўнічае са спецыялістамі па вывучэнні рынку з усёй Беларусі: студэнтамі, аспірантамі і выкладчыкамі кафедраў маркетынгу, незалежнымі кансультантамі, практыкуючымі маркетолагамі. Запрашаем і вас далучыцца да нашай каманды! Нашым супрацоўнікам-фрылансерам мы заўсёды рады прапанаваць вялікі выбар заданняў па прадметах:

Папулярныя напрамкі маркетынгу

  • Брэнд
  • Дірект-маркетынг
  • Інтэрнэт-маркетынг
  • Даследаванне рынку
  • Кропельный маркетынг
  • Маркетынг лаяльнасці
  • Маркетынгавая стратэгія
  • Паблісіці
  • Партызанскі маркетынг
  • Падарункавы маркетынг
  • Продакт-плейсмент
  • Рэклама
  • Рынкавае дамінаванне
  • Сегментацыя рынка
  • SEO-прасоўванне
  • Попыт
  • Стымуляванне збыту
  • Кіраванне брэндам
  • Лічбавы маркетынг
  • Экаунт-маркецінг
  • іншыя кірункі

Праца з намі дае вам максімальную свабоду і самастойнасць. Толькі вы выбіраеце тэматыку заданняў, аб'ём час на іх выкананне, а таксама грашовае ўзнагароджанне. Бо ўсе нашыя супрацоўнікі - фрылансеры, і, стаўшы адным з іх, вы зможаце пабудаваць сваю працу так, як лічыце патрэбным.

Прыклады заданняў па маркетынгу

Такая праца не толькі прыбытковая і камфортная, яна вельмі цікавая! У нашай пастаянна абнаўнаўляемай базе прадстаўлены унікальныя заданні па маркетынгу на англійскай мове, якія вы не знойдзеце ні ў адным айчынным падручніку. Да самых папулярных адносяцца:

  • Сітуацыйны аналіз PDF (SWOT, PESTEL і іншыя аналізы пэўнага прадпрыемства ў канкрэтны перыяд яго развіцця; параўнальнае даследаванне двух і больш прадпрыемстваў; вызначэнне і аргументаванасць падыходных відаў маркетынгу і мерапрыемстваў згодна з умовамі сітуацыі);
  • Даследаванне рынку PDF (пераўтварэнне зыходных дадзеных аб рынку, статыстычны аналіз, у якім разлічваюцца сярэднія велічыні, частоты, каэфіцыенты рэгрэсіі і карэляцыі, ажыццяўляецца аналіз трэндаў і г.д.; аналіз канкурэнтаздольнасці тавару / кампаніі; складанне справаздачы і / або прэзентацыя па праведзеным маркетынгавага аналізу рынка).
  • Рэкламны маркетынг PDF (аналіз рэкламнага паведамлення і яго аўдыторыі; пошук найбольш эфектыўных шляхоў для прасоўвання пэўнага тавару; стварэнне сцэнарыя або схемы рэкламы).

Перш чым прыступіць да выканання заданняў - зарэгіструйцеся і прайдзіце невялікі тэст на англійскай мове (прыклад тэсту). Нам патрэбныя сапраўдныя прафесіяналы маркетынгу. Мы будзем шчыра рады бачыць вас сярод нас!

Global Freelance © 2024
v.1.0.420